Miniblogi

Lisää tietoa palveluistani


Moni toimistoassistentin työtehtävä hoituu kätevästi etänä: tekstinkäsittely, oikoluku, viestintä, asiakasrekisterin ylläpito, kirjaaminen, asiakasneuvonta sekä monet muut avustavat tehtävät sekä esimerkiksi sosiaalisen median julkaisut. ✏️

Mitä jos sinäkin helpottaisit työtaakkaasi ja ottaisit itsellesi tai yrityksellesi etä-assarin? Kysy lisää, niin mietitään yhdessä miten voisin auttaa sinua ja yritystäsi.


Tiesitkö, että tutkitusti jopa 69% kuluttajista odottaa asiakaspalvelun vastaavan kysymyksiin reaaliajassa? 🚀 Tähän chat on ylivoimaisesti tehokkain ja nopein tapa, ja lisäksi monelle on helpompaa ja stressittömämpää ottaa yhteyttä chatin kautta kuin esimerkiksi puhelimitse.

Chatin avulla on myös helppo kasvattaa myyntiä, sillä tyytyväinen asiakas palaa suurella todennäköisyydellä takaisin ja kertoo hyvästä palvelusta myös eteenpäin. Lisäksi moni valitsee mieluiten yrityksen, josta saa nopeaa ja asiantuntevaa palvelua juuri sillä hetkellä, kun ollaan tekemässä päätöksiä.

Chat myös mahdollistaa laajemman palveluajan = lisää maksavia asiakkaita. 📈

Sinun ei tarvitse itse huolehtia chatista, vaan palvelen asiakkaitasi joustavasti sopimuksen mukaan.


Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tulla ajankohtaiseksi esimerkiksi silloin, kun liiketoiminta on kasvanut tarpeeksi tai on tarkoitus laajentaa liiketoimintaa. Tässä siis listattuna muutamia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamiseen liittyen:

✔ Mahdollistaa laajemman palveluajan/aukioloajan

✔ Ei tarvetta palkata työntekijää

✔ Enemmän aikaa varsinaiseen liiketoimintaan ja sen kehittämiseen

✔ Vapautta ja huolettomuutta

Väliä on toki myös sillä, kenelle tai minkälaiselle yritykselle tai yrittäjälle ulkoistaa. Omasta mielestäni parempi tapa ilmaista "ulkoistaminen" olisi luottamuksellinen ja hyvä yhteistyö-/kumppanuussuhde.

Ja mitä se minun mielestäni käytännössä tarkoittaa?

➡️ Luottamussuhde, jossa asiakkaasi saavat varmasti laadukasta ja ystävällistä, yrityksen arvojen ja imagon mukaista palvelua

➡️ Palvelu syntyy yhdessä suunnitellen ja kehittäen

➡️ Perehdyn liiketoimintaasi ja tutustun yrityksesi tuotteisiin/palveluihin ja niihin liittyviin termeihin, jotta asiakkaillesi jää aina asiantunteva palvelukokemus ja positiivinen mielikuva yrityksestäsi

Asiakaspalvelun ulkoistamisen tulisi ehdottomasti olla yrittäjälle itselleen helppoa, luottavaista ja sujuvaa. Otathan siis rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset mitä tahansa apuja yrityksesi kanssa.


Viisi syytä valita yhteistyökumppaniksi mieluummin toinen yrittäjä kuin suurempi palveluntarjoaja 👇

✅ Asiakkaasi saa aina palvelua tutulta henkilöltä, jolloin asioiden hoitaminen on paljon helpompaa, miellyttävämpää ja nopeampaa.

✅ Sinä tiedät, kuka asiakkaidesi tai projektiesi kanssa on tekemisissä. Ei siis vaihtuvia työntekijöitä.

✅ Yrityksesi sekä palvelusi/tuotteesi tuntevaa palvelua sinulle ja asiakkaillesi. Perehdyn liiketoimintaasi juuri niin tarkasti, kuin on tarvetta.

✅ Aina puhelun tai viestin päässä. Jos sinun tarvitsee saada minut kiinni, voit olla yhteydessä milloin tahansa.

✅ Huomattavasti edullisempaa verrattuna suuremman yrityksen palveluihin (ei välikäsiä, suoraan yrittäjältä yrittäjälle).

Kuulostaa hyvältä? Otathan yhteyttä, niin jutellaan mahdollisesta yhteistyöstä tarkemmin. 😊


Kysy lisää:

© 2024 Digiassari Jenni Maria, 40520 Jyväskylä
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita